Mon blinkie


Uploaded with ImageShack.us

vendredi 20 juillet 2012

Jump !!!!!!!!!!!!! New kit and freebie !!!!!!!!!!

Je suis heureuse de vous présenter mon nouveau kit, très coloré et très gai, parfait pour les photos de famille et de vacances !
I'm glad to show you my new kit, very colored and fun, perfect for family or holiday pictures !




CT inspiration...

Breizhfanfan



Greiscrap's


Jessie


Khepri


Leaugo


Lexine


Miley


Noa_14


Sarah


Xuxper


Mes pages :




 Vous aimez ce kit ?
Alors vous aimerez aussi les wordarts assortis !
Devenez fan sur ma page Facebook pour les obtenir gratuitement (cliquez sur l'étoile Exclusive) !

You like this kit ?
So, you will enjoy coordinated wordarts !
Become fan on my Facebook page to get them free (click on Exclusive star) !


 


2 commentaires:

CBH a dit…

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies (please, notice the new url for my blog), under the Page 5 post on Jul. 20, 2012. Thanks again.

Anonyme a dit…

dommage pour les wordarts car je n'est pas facebook amicalement
marie